Stadi on punainen -kampanja putsasi palkintopöydän
IFK:n pysäkkimainos on voittanut kaksi palkintoa Suomen Ulkomainosliiton vuosittaisessa Outdoor Champions 2012 -kisassa. Perinteisten ulkomainosratkaisujen real-sarjassa kilpaillut HIFK – Stadi on punainen -kampanja vei oman sarjansa lisäksi Grand Prix -voiton.
Kilpailun tuomariston mukaan IFK:n toteutus oli ”rohkean itsevarma ja äärimmäisen pelkistetty veto, joka toimii täydellisesti juuri ulkomedian nopeissa kohtaamisissa”.
– Pärjäsimme hienosti, vaikka mukana oli isoja toimijoita. Hienoa, että urheilumarkkinointi saa ammattilaisilta arvostusta, kommentoi IFK:n markkinointijohtaja Roland Carlsson.
Punainen mainos valaisi iltaisin pysäkkien ympäristön. Tuomariston mukaan kampanja toi innovatiivisuutta klassiseen perusjulistetyyliin.
– Iso kiitos kuuluu Hasan&Partnersin kiekkotiimille, Carlsson sanoi.