TIEDOTE: HIFK-Hockeyn henkilöstön palkkoja alennetaan

Oy HIFK-Hockey Ab on päässyt yhteisymmärryksessä sopimukseen henkilöstön palkkojen vapaaehtoisesta alentamisesta. Koronaviruksen aiheuttama epidemia on vaikuttanut voimakkaasti koko toimialaan ja pakottanut Liiga-seuroja sopeuttamaan toimintaansa.

Oy HIFK-Hockey Ab:ssa ratkaisu oli välttämätön, jotta toiminta turvataan.

– Haluan kiittää henkilöstöä hyvästä yhteistyöhengestä, jolla keskustelut vietiin läpi. Kaikki ymmärtävät, mikä meidän tilanteemme on näinä poikkeuksellisina aikoina, ja että tämä oli toimintamme kannalta välttämätön ratkaisu. Koko tapahtuma-ala joutuu toimimaan erittäin haastavissa olosuhteissa, eikä epidemia näytä olevan hellittämässä otettaan, kommentoi toimitusjohtaja Jukka Valtanen.

– Liigaseurat ovat tehneet kaiken mahdollisen turvallisten ottelutapahtumien järjestämiseksi, ja iso kiitos kuuluu katsojille siitä, että ohjeita on noudatettu erittäin hyvin. Toivomme, että pelit voivat jatkua ja ihmiset tulevat jatkossakin paikan päälle jääkiekkoa seuraamaan.