HIFK:lle uusi markkinointijohtaja
HIFK:n organisaatio vahvistuu markkinoinnin ja urheilun intohimoisella moniosaajalla. Seura on nimittänyt uudeksi markkinointijohtajakseen Tommi Hintikan, joka aloitti tehtävässään tällä viikolla.
– HIFK:n brändi on erityisen vahva ja merkityksellinen suomalaisessa urheilussa. Parempaa ja samalla haastavampaa pestiä en keksisi, ja olenkin päässyt jo ensimmäisinä päivinä kunnolla toimiston vauhtiin mukaan, 38-vuotias Hintikka kertoo ensitunnelmistaan.
Noin yhdeksän vuotta sitten Hintikka aloitti pitkän ja menestyksekkään uran Bacardilla, missä hän pääsi kasvattamaan osaamistaan myyntiedustajasta aina maajohtajan tehtävin asti.
Nousujohteinen urapolku saa nyt jatkoa HIFK:ssa.
– HIFK:lla on isot tavoitteet tulevaisuuden suhteen, ja oma roolini keskittyy erityisesti markkinoinnin ja brändin kehittämiseen. Meillä on selkeä visio siitä, miten voimme edelleen vahvistaa HIFK-brändin asemaa, ja sitä lähdetään nyt edistämään. Haluamme kunnioittaa HIFK:n pitkiä perinteitä ja samalla rohkeasti tuoda rinnalle uutta, jotta HIFK-brändi säilyy suomalaisen jääkiekon huipulla pitkälle tulevaisuuteen, Hintikka sanoo.
HIFK:n toimitusjohtaja Alexander Sneen kertoo, että Hintikka tuo uudenlaista näkökulmaa ja energiaa organisaatioon.
– Tommin kokemus ja monipuoliset taidot yhdistettynä vankkaan intohimoon lajia kohtaan tekevät hänestä täydellisen lisäyksen ja vahvistuksen. Kun tarvitaan innovatiivista ja intohimoista markkinoinnin tekijää, Tommi toimittaa takuuvarmasti, Sneen sanoo.