FAQ – Usein kysytyt kysymykset
Tältä sivulta löytyy yleisimpiä meille esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia. Mikäli tästä ei ole apua, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen battrefolk@hifk.fi.
Aivan ensimmäiseksi varmista, että olet päivittänyt HIFK:n mobiilisovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta.
Minulla on kausikortti, mutta en pysty kirjautumaan mobiilisovelluksessa Bättre Folkin jäseneksi. Missä mättää?
– Oletko ilmoittanut kausikorttitilauksen yhteydessä oman käytössäsi olevan matkapuhelinnumeron HIFK:n toimistolle? Mikäli et ole, niin kirjautuminen ei onnistu. Siinä tapauksessa ilmoita käytössä oleva matkapuhelinnumerosi tähän osoitteeseen.
Perheellämme/työpaikallani on useita kausikortteja, mutta kaikki on hankittu minun nimelläni. Miten saan liitettyä muita perheenjäseniä/työntekijöitä Bättre Folk -jäseniksi?
– Voit lisätä kausikorttien haltijoita tällä lomakkeella. Muista, että voit ilmoittaa jäseniksi vain sen määrän henkilöitä, minkä verran nimissäsi on kausikortteja. Esim. jos sinulla on neljä kausikorttia, voit ilmoittaa itsesi lisäksi kolme henkilöä jäseniksi.
– Ensimmäiseen kenttään kirjoitat oman nimesi ja matkapuhelinnumerosi.
– Lisää sitten uuden kortinhaltijan nimi ja matkapuhelinnumero
– Kun olet lähettänyt lomakkeen, kortinhaltija vahvistetaan viiden (5) arkipäivän kuluessa. Viiden arkipäivän kuluttua uusi kortinhaltija voi rekisteröityä Bättre Folkin jäseneksi mobiilisovelluksessa.
– Kausikortin haltijan vahvistamisesta ei tule erillistä ilmoitusta.
Ostin juuri äsken kausikortin, mutta en saa jäsenkorttiani näkyviin sovelluksessa?
– Kausikortin hankinnan jälkeen tietosi lisätään kausikorttilaisten tietokantaan (HIFK:n tietosuojaseloste). Bättre Folk -jäsenien tietokanta päivitetään tiistaisin ja torstaisin, sen jälkeen voit rekisteröidä jäsenyytesi.