live
0-0

FAQ – Usein kysytyt kysymykset kausikorteista

Miten saan mobiilikausikortin käyttööni?

Jokainen kausikorttilainen saa automaattisesti sekä muovisen kausikortin, että mobiilikausikortin. Mobiilikausikortin latausohjeet löytyvät täältä.

En pääse kirjautumaan sovellukseen, enkä saa koodia salasanan vaihtoa varten?

Sinun tulee luoda kokonaan uusi tunnus sovellukseen. Keväällä sovellus siirtyi uudelle alustalle, jolloin jokaisen täytyi rekisteröityä kokonaan uudelleen.

Miten aktivoin Bättre Folk -jäsenyyden?

Bättre Folk -jäsenyys aktivoidaan HIFK-sovelluksen alla, samaan tapaan kuin mobiilikausikortit ladataan. Klikkaa kohtaa ”Bättre Folk – liity jäseneksi” ja kirjaudu puhelinnumerollasi.

Huomioithan, että tässä on käytettävä samaa puhelinnumeroa kuin mikä on linkitetty kausikorttiisi.

Bättre Folk ei näy sovelluksessa.

Bättre Folkin näkyvyydessä saattaa olla häiriöitä. Voit kokeilla kirjautua sovelluksesta ulos ja uudelleen sisään.

Voinko vaikuttaa maksuaikatauluuni?

Maksuaikataulusta on aina mahdollista neuvotella toimiston kanssa. Laita meille sähköpostia kausikortti@hifk.fi tai soita 09 4777 020 tai tule käymään. Toimisto on auki arkisin klo 10-14 ja pelipäivinä ottelun alkuun saakka.

Voiko kausikorttia lainata kaverille?

Silloin kun et itse pääse matsiin, voit ehdottomasti lainata korttiasi eteenpäin. Voit joko antaa muovisen kortin eteenpäin tai tehdä lainauksen HIFK-sovelluksessa mobiilikausikorttisi alta. Suosittelemme lainan tekemistä sovelluksen kautta, eikä kuvakaappauksella mobiilikausikorteista väärinkäytösten välttämiseksi. Mobiilikausikorttia lainatessa myös vastaanottajalla tulee olla HIFK-sovellus ladattuna puhelimeen ja sovellukseen tulee kirjautua puhelinnumerolla, johon kausikortti lainataan. Kausikortti ilmestyy samaan paikkaan kuin missä se on lainaajalla.

Lainattu kausikortti ei näy?

Tarkista onko molemmilla käytössä sovelluksen uusin versio ja lataa mahdolliset päivitykset.

Millä tavoin voin maksaa kausikorttini?

Laskun voi maksaa laskun tiedoilla verkkopankissa tai tulla maksamaan kortilla toimistolle. Meillä käy maksutapana myös ePassi, Edenred sekä Smartum.

Kuinka voin tarkistaa onko kausikorttini aktivoitu?

Aktivoitu kausikortti näkyy aina HIFK-sovelluksessa, kun olet kirjautunut puhelinnumerollasi. Mikäli sinulla siis näkyy kortti/kortit sovelluksessa, on kaikki kunnossa.

Miten toimia jos minulla on muuta kysyttävää kausikorteista?

Voit aina olla yhteydessä toimistoon joko sähköpostitse kausikortti@hifk.fi, soittamalla 09 4777 020 tai käymällä paikan päällä. Toimisto ja puhelinlinjat ovat auki arkisin klo 10-14 ja pelipäivinä ottelun alkuun saakka.

Jos en pääse toimistolle asioimaan klo 10-14 välillä, miten toimin?

Laita meille viestiä kausikortti@hifk.fi tai soita 09 4777 020 niin sovitaan sopiva aika!

Voiko paikkoja tulla koeistumaan?

Kausikorttipaikkoja voi tulla koeistumaan toimiston aukioloaikoina tai erikseen sovittuna ajankohtana silloin, kun Helsingin Jäähallissa ei ole muita tapahtumia tai niiden rakentaminen ei ole käynnissä. Helsingin Jäähallin tapahtumakalenterin voit tarkistaa täältä. Sovithan ajan meidän kanssa etukäteen.

 

HIFK:n toimiston yhteystiedot:

Helsingin Jäähalli
Nordenskiöldinkatu 11-13
00250 Helsinki
Puh. +358 9 4777 020
office@hifk.fi