Talviklassikon tiedote 16.1.2012

​Talviklassikon ottelulippuja on myyty yli 32.000 kappaletta ja lippuja on jäljellä alle 3.000 kpl. Kiinnostus ottelua kohtaan on jatkunut tasaisena koko ajan ja tahti kiihtyy mitä lähemmäs ottelupäivää päästään. Tavoitteenamme on rakentaa mahtava talvitapahtuma, jossa niin katsojat kuin pelaajat viihtyvät.Tapahtuman järjestelyt etenevät täysin suunnitelmien mukaisesti. Pelikentän rakentaminen aloitettiin tammikuun alussa. Jäätä tehdään parhaillaan ja kaukalo on valmis. Tapahtumassa käytetään ns. turvakaukaloa. Jää on luistelukunnossa tammikuun lopussa yleisöluistelua varten. Lumitöihin ei ole vielä ollut tarvetta, mutta lumitiimimme on valmiudessa, mikäli kelit muuttuvat, kommentoi Oy HIFK-Hockey Ab:n toimitusjohtajaJukka Valtanen.
IFK:N PELIASUN TARINA
IFK kunnioittaa Talviklassikko 2012 -ottelun peliasullaan seuran historiaa ja IFK-henkeä. Peliasun innoittajana on ollut 60 vuotta sitten IFK:n käyttämä pelipaita. Samalla kunnioitamme myös Olympiastadionin 60v. Helsingin olympialaisten -teemavuotta, kertoo Jukka Valtanen.
YLEISÖLUISTELUA OLYMPIASTADIONILLA 28.–29.1.2012
Olympiastadionilla järjestetään avoin yleisöluistelu 28. ja 29. tammikuuta. Molempina päivinä luisteluaika on 9.30 – 17.30. Yleisöluistelu on maksuton.
Yleisöluistelun mahdollistavat yhdessä Stadion-säätiö, Jääkenttäsäätiö, Helsingin kaupungin Liikuntavirasto, Helsingin IFK ja Suomen Jääkiekkoliitto. Yleisöluistelu on osa Olympiastadionin 60v. Helsingin Olympialaisista -teemavuotta ja kävijät voivat halutessaan pukeutua luisteluun 50-luvun teeman mukaisesti. Lisätietoa yleisöluistelustawww.stadion.fi